.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مهندس حسین افضلی به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات

شمال نیوز: مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران وگلستان، همزمان با 27 اردیبهشت،در پیامی این روز رابه همه دست اندرکاران عرصه روابط عمومی و ارتباطات تبریک گفت.متن پیام بدین شرح است :

 

http://www.shomalnews.com/photo/162148967819436292.jpg

بنام خداوند بخشنده مهربان

27 اردیبهشت ماه تداعی گر اهمیت و نقش بسزای صنعت اطلاعات و روابط در دنیای ارتباطات است که امروزه روابط عمومی را به قلب تپنده مجموعه های گوناگون بدل کرده است

نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی نشان از نقش پر اهمیت آن در دنیای کنونی بوده و این رویداد را فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاش های همه فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.

دنیای امروز ، دنیای ارتباطات است و نقش همه دست اندرکاران این حوزه بخصوص اصحاب رسانه با ایجاد فضایی شفاف برای اطلاع رسانی صحیح و ایجاد ارتباطات اثر بخش بین مردم و سازمان ها انکار ناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

بی شک یکی از شاخص های مدیریت افکار در مجموعه های مختلف برخورداری از یک روابط عمومی پویا و کارآمد است. روابط عمومی از طریق استراتژی موثر ارتباطی می تواند مشارکت و اعتماد همگان را نسبت به مجموعه خود ایجاد نماید.

لذا روابط عمومی به عنوان مرکز انتقال انتشار و بازتاب دهنده اخبار و اطلاعات نقش مهم ، موثر و حیاتی در پویایی و سرزندگی سازمان به عهده خواهد داشت.

ما نیز بر این باوریم که روابط عمومی پل ارتباطی مستحکم میان دستگاه ها و هرساختار سازمانی با افکار عمومی جامعه است.

در پایان فرصت را مغتنم شمرده و روز روابط عمومی را خدمت همه دست اندرکاران عرصه روابط عمومی و ارتباطات بلاخص عزیزان فعال  در روابط عمومی صنعت برق استان مازندران و گلستان ، تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال ، توفیق روز افزون همه همکاران را در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی خواستارم.

حسین افضلی

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل

 

« شمال نیوز » این روز خجسته را به همکاران گرانقدر خود در روابط عمومی پرتلاش شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان نبریک گفته و از همکاری صمیمانه آنان با این رسانه قدردانی می نماید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.